В случай, че Вашият електронен подпис е подновен/преиздаден, за да можете да ползвате услугата интернет банкиране
е необходимо да регистрирате новото удостоверение. За тази цел е необходимо да отидете в
Управление на сертификати и да следвате посочените по-долу стъпки:
- Потребител и парола въвеждате потребителското име и парола от съществуващата Ви регистрация.
- Регистриране на Квалифициран Електронен подпис за работа с CCB Online (необходимо е смарт картата и четеца да бъдат включени )
- Регистрация на сертификат
- Визуализира се прозорец с Вашите сертификати. Необходимо е да изберете сертификата на издателя на електронния подпис (например Инфонотари)
- Следва въвеждането на ПИН кода на КЕП
- Появява се прозорец с информация за сертификата
- Натискате бутон Регистриране
- При спазване на условието данните на потребителя в Интернет банкирането да са еднакви с данните на регистрирания клиент за КЕП,
ще се появи съобщение от системата "Вашият сертификат е регистриран успешно".
- При несъответствие системата ще върне грешка: "Невалидни данни",
в този случай моля да се обърнете към нас на телефони: 02 926 66 66 или 02 926 66 68.